بازارگرمی های عجیب!

در طی مدت 5 سال که  از فعالیت تولید محافظ های صفحه نمایش تلویزیون های LCD و LED می گذرد از اطرافیان شاهد شنیدن صحبت ها و بازارگرمی هایی بوده ایم که بعضی شرکت های دیگر و یا فروشندگان به مصرف کننده ها گفته می شود. بد ندیدیم که تعدادی از این صحبت ها و بازارگرمی ها را هم به اطلاع فروشندگان و یا هموطنان عزیز برسانیم:

1- محافظ ما ساخت کشورهایی همچون تایوان،آلمان، ترکیه، آمریکا و ... است!!!

قابل ذکر است که هیچ محافظی وارد کشور نمی شود و تمام محافظ ها در ایران ساخته می شوند. تنها چیزی که تفاوت دارد متریال استفاده شده می باشد که تایوانی ، چینی و ایرانی اند که بالاترین کیفیت را بعضی از متریال های تایوانی دارند.

2- محافظ های ما شرکتی است و محافظ های دیگران غیر استاندارد.!!!

بسیاری از شرکت ها، محافظ ها را در بسته بندی  فریبنده و مثلا وارداتی و خارجی  ارایه می دهند اما از متریال های پست و غیر استاندارد استفاده می کنند. این محافظ ها بعد از شش ماه تا یک سال تغییر رنگ می دهند و کدر می شوند. متاسفانه دید بسیاری از مردم این است که هر آنچه که پوسته ای خارجی دارد از کیفیت بالایی برخوردار است و  این دیدگاه باعث می شود سودجویان پول زیادی به جیب بزنند.

3- محافظ صفحه اختراع ماست و  به زودی گواهی ثبت اختراع آن را خواهیم گرفت و از بقیه شرکت ها شکایت خواهیم کرد.

شایان ذکر است که تولید محافظ تلویزیون  های LCD و LED  سالها قبل در آمریکا و چین شروع شد ولی هیچکسی مدعی  اختراع آن نمی باشد. 

4- قیمت پایین محافظ های دیگر نشان از بی کیفیتی کالای آن ها دارد!!!

ضرب المثل هرچی پول بدی آش می خوری و یا هیچ ارزونی بی حکمت نیست و از این قبیل گفته ها، شده است میدان تاخت و تاز و گرانفروشی های دوستان. این گونه صحبت ها تنها توجیهی است برای گرانفروشی و استفاده از انواع کیفیت های پایین و به قولی بستن دهان خریدار. اعتقاد ما بر این است که قیمت ها می بایست واقعی باشند. البته شایان ذکر است که تولید کنندگانی هستند که با کیفیت پایین و قیمت پایین محافظ ها را تولید می کنند. توصیه می شود هموطنان عزیز با چشم باز خریداری فرمایند.

ادامه دارد...